گروه مشاوران برندینگ فراسو
کسب و کارها
تازه‌ها

کسب و کار با تولید صابون خانگی

لوازم تولید صابون خانگی

یکی از روش های کسب درآمد در خانه ساخت صابون های خانگی است. برای ساخت صابون می توان از انواع گل ها، انواع روغن های مناسب برای بدن مانند روغن زیتون، روغن کرچک، روغن نارگیل، کره کاکائو، کره انبه و روغن آووکادو و همچنین گیاهان خشک شده ای مانند اسطخودوس و بابونه و همچنین ترکیبات رنگی مانند آب چغندر و زردچوبه که همگی این مواد برای سلامت پوست مفید هستند استفاده کرد. در هرصورت بهتر است از موادی با کیفیت بالا و به صورت ارگانیک استفاده کنید تا محصولی با کیفیت بهتر تولید کنید.

برای درست کردن صابون به گلیسیرین شفاف، روغن‌های معطر، یک کارتن کوچک مقواییِ شیر و کاغذهای طرح دار نیاز دارید. همچنین می توان به جای کاغذهای طرح دار روی کاغذ نقاشی مورد نظر خود را بکشید اما برای این کار باید از ماژیک های با رنگ های دایمی استفاده کنید.

لوازم مورد نیاز برای تهیه صابون دست ساز عبارتند از:

لیوان، کاسه، مخلوط کن، ترازوی اندازه گیری دیجیتال، قالب های صابونی در اشکال دلخواه، بطری بزرگ، سرکه سفید، قابلمه، دستکش و عینک ایمنی.

برای ساخت صابون دست ساز از دو روش گرم و روش سرد استفاده می شود. تفاوت این دو روش  در استفاده از گرماست. در روش گرم شما باید صابون را در عرض چند روز استفاده کنید اما صابونی که با روش سرد صابون می تهیه می شود برای مدت طولانی تری باقی می ماند. با یادگیری دستورالعمل های تهیه ی صابون ها و مطالعه در زمینه انواع مواد مفید برای پوست، می توانید برخی از موارد را طبق سلیقه خود تغییر دهید و به محصولات جدیدتری با کارآیی بهتر دست یابید.

۰%

امتیاز کاربر: ۳.۷۵ ( ۱ نتایج)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا