گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

سیب‌زمینی طارم کشت شد

کارشناس مسئول زراعت جهادکشاورزی شهرستان طارم گفت: کاشت محصول سیب‌زمینی از اوایل دی‌ماه آغاز و تا اواسط بهمن‌ماه ادامه دارد.

آرش محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کاشت محصول سیب‌زمینی در شهرستان طارم، اظهار کرد: درحال حاضر کار کشت محصول سیب‌زمینی توسط کشاورزان در شهرستان طارم آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جاری در ۱۴۰۰ هکتار از اراضی شهرستان کشت سیب‌زمینی انجام شود.

وی افزود: ۱۱۰۰ نفر در شهرستان طارم به کشت و کار سیب‌زمینی مشغول هستند و پیش‌بینی می‌شود ۳۰ هزار و ۸۰۰ تن سیب‌زمینی از اراضی شهرستان برداشت شود.

این مسئول تصریح کرد: کاشت محصول سیب‌زمینی از اوایل دی‌ماه آغاز و تا اواسط بهمن‌ماه ادامه دارد و برداشت این محصول چندین ماه بعد از اوایل خردادماه آغاز و تا اوایل تیرماه ادامه می‌یابد. همچنین آگریا، کایزر، میلوا، جیلی از عمده ارقام کشت شده در شهرستان طارم هستند.

کارشناس مسئول زراعت جهاد کشاورزی شهرستان طارم، خاطرنشان کرد: تامین نهاده‌های مورد نیاز، برگزاری کلاس‌های آموزشی گروهی و انفرادی، بازدید کارشناسی، تلاش برای تنظیم بازار و… بخشی از اقدامات انجام شده در جهادکشاورزی شهرستان برای کشت و کار محصول سیب‌زمینی است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا