گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

پرتقال داراب بزرگ ترین قطب تولید فارس رسید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: کار برداشت پرتقال از سطح 9956 هکتار از باغ های این شهرستان به عنوان بزرگ ترین قطب تولید این محصول در استان فارس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، احمد رضا صالحی با بیان اینکه کار برداشت پرتقال در شهرستان داراب از اوایل آبان ماه آغاز و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد، تصریح کرد: تولید بیش از ۱۳۷ هزار تن محصول از این باغ ها انتظار می رود.

به گفته وی؛ شهرستان داراب به لحاظ سطح زیر کاشت محصول پرتقال و تولید این محصول به صورت توام در جایگاه نخست استان فارس قرار دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کار برداشت پرتقال در شهرستان داراب از رقم ناول آغاز شده است، اظهار کرد: ارقام محلی و والنسیا از دیگر ارقام پرتقال این شهرستان است که محصول تولیدی به منظور عرضه بهتر در ده واحد صنایع درجه و بسته می شود.

او ابراز کرد: با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی شهرستان داراب محصول پرتقال این شهرستان از کیفیت بالایی برخوردار است و علاوه بر بازارهای داخلی، مورد استقبال بازارهای خارج از کشور نیز هست.

صالحی افزود: به منظور تنظیم بازار و عرضه تدریجی پرتقال، قسمتی از این محصول در ۱۲ واحد سردخانه ای با ظرفیت بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن در بخش های مختلف شهرستان نگهداری و در زمان مناسب روانه بازار مصرف می شود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا