گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

صنایع دستی میناکاری اصفهان و میناکاری روی سفال همدان

هنرهای سنتی و صنایع دستی همواره طرفداران و علاقمندان خاص خودش را داشته و در این میان صنایع دستی میناکاری اصفهان و میناکاری روی سفال همدان از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، صنایع دستی میناکاری اصفهان از زیباترین محصولات هنری و صنایع دستی در کشور است که بیشتر با ظروف مسی تولید می‌شوند. میناکاری روی سفال همدان نیز از محبوب‌ترین هنرهای بومی ایرانی بوده که روی ظروف سفال انجام می‌شود. صنایع دستی اصفهان و همدان جلوه زیبایی از دست‌سازهای ایرانی هستند که ریشه در فرهنگ کهن این سرزمین دارند.

صنایع دستی اصفهان نگین هنرهای دست ساز ایرانی

میناکاری اصفهان روی مس انجام می‌شود، زیرا مس از فلزهای گرانبهاست و همچنین انعطاف پذیری بالایی دارد. صنایع دستی ایران از اصالت ویژه‌ای برخوردار بوده که البته آن را مرهون فرهنگ غنی کشورمان است. ظروف هنری دست ساز مانند انواع گلدان و بشقاب میناکاری اصفهان هم به منظور استفاده شخصی و هم به عنوان کالایی لوکس برای هدیه به دیگران استفاده می‌شود. هنر لوکس میناکاری اصفهان نه تنها برای طبقه مرفه، بلکه برای همه اقشار جامعه در دسترس و قابل تهیه است. محصولات میناکاری اصفهان با کیفیت‌های مختلف تولید شده و بر این اساس قیمت‌های متفاوتی دارند.

میناکاری اصفهان هنر هزار رنگ و طرح

میناکاری اصفهان از دیرباز تاکنون در کارگاه‌های مختلف میناسازی تولید شده و ظروف قدیمی مینا شاهد بر این مدعاست. نه تنها علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی، بلکه هنردوستان خارج از کشور نیز از ظروف میناکاری اصفهان لذت برده و به عنوان سوغات ایرانی از آن استفاده می‌کنند. فروش میناکاری در تهران از طریق تولیدکنندگان در نصف جهان انجام می‌شود. خرید میناکاری اصفهان از طریق فروشگاه‌های صنایع دستی برای مشتریان گرامی امکان پذیر است.

برخی از ظروف محبوب میناکاری روی مس عبارتند از؛ بشقاب میناکاری، گلدان میناکاری، قاب میناکاری، انواع تابلو میناکاری، شکلات خوری میناکاری، سنگاب میناکاری، انواع تندیس میناکاری برای هدایای تبلیغاتی سازمانی و …

فروشگاه صنایع دستی اصفهان یکی از تولید کنندگان عمده در این زمینه بوده و مشتریان می‌توانند برای خرید انواع ظروف صنایع دستی و میناکاری اصفهان از طریق سایت فروشگاه به آدرس bazaremina.ir و اپلیکیشن صنایع دستی بازار مینا اقدام به خرید نمایند. برای فروش عمده میناکاری اصفهان و انواع محصولات صنایع دستی ایرانی با همکاران فروش ما در تماس باشید و با شماره تلفن‌های ۰۹۰۱۹۲۷۷۵۱۲ و ۰۳۱۳۴۶۵۱۲۷۱ تماس بگیرید.

میناکاری روی سفال گنجینه‌ای تمام نشدنی از هنر همدان

میناکاری روی سفال از مهمترین محصولات صنایع دستی شهر لالجین همدان است که البته امروزه در سراسر کشور تولید می‌شود. کارگاه‌هایی در شهرهای مختلف کشور تاسیس شده و به آموزش میناکاری روی سفال پرداخته‌اند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا هم در شهر اصفهان محصولات میناکاری روی سفال را به سبک هنرمندان با ذوق همدانی تولید کرده و به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه می‌کند. طرح‌های کار شده روی ظروف میناکاری سفالی برگرفته از نقوش سنتی ایرانی است و با رنگ‌های زیبایی خود چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. نکته حائز اهمیت در مورد ظروف سفالی میناکاری، کاربری بودن این محصولات در زندگی روزمره است. شما می‌توانید از محصولات سفالی میناکاری شده برای سرو انواع غذا و خوراکی‌ها استفاده نمایید. ظروف میناکاری روی سفال قیمت مناسبی دارد و خانواده‌ها با هر سطح درآمدی می‌توانند محصولات سفالی مینا کاری شده را تهیه کنند.

میناکاری روی سفال جلوه‌ای از صنایع دستی ایران زمین است که علاقه مندان زیادی دارد. رنگ میناکاری روی سفال با رنگ میناکاری روی مس متفاوت است ولی در هر دو مدل از رنگ‌های شاد مینایی استفاده می‌شود. میناکاری روی سفال در اصفهان تولید شده و مشتریان می‌توانند از طریق فروشگاه صنایع دستی اصفهان سفارشات خود را با هر تیراژی ثبت نمایند. برخی از محصولات سفالی میناکاری شده که جنبه کاربردی دارند عبارتند از؛: بشقاب سفالی میناکاری، گلدان میناکاری سفالی، کوزه سفالی میناکاری، شکلات خوری میناکاری روی سفال، قندان میناکاری روی سفال، کاسه و بشقاب سفالی میناکاری، پارچ میناکاری روی سفال، لیوان سفالی میناکاری، ساعت میناکاری روی سفال و…

حمایت از صنایع دستی و جهش تولید داخلی

گروه صنایع دستی بازار مینا به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات دست ساز ایرانی سعی داشته سهم خود را در راستای رسیدن به شرایط اقتصادی مطلوب جامعه ایفا کند. صنایع دستی ایرانی از گنجینه‌های تمام نشدنی کشورمان بوده که با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی خود می‌تواند سهم بزرگی در زندگی روزمره تک تک افراد جامعه داشته باشد. مردم فهیم کشورمان با توجه به شرایط اقتصادی می‌توانند با خرید کالای داخلی به جای محصولات لوکس غیرضروری خارجی از جهش تولید داخلی حمایت نمایند. در این راستا نقش سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی پررنگ‌تر بوده و با تهیه سفارشات هدایای تبلیغاتی خود از کالای ایرانی، می‌توانند گامی مفید در این زمینه برداشته و به رشد بیشتر اقتصاد جامعه کمک نمایند. ایجاد اشتغال برای جوانان و همچنین بالا رفتن سطح اعتماد به نفس عمومی در پرتو این نگاه میسر خواهد بود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا