گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

کشت سبزی ارگانیک در ۳۵۰ هکتار از اراضی مرتفع آمل

مدیر جهاد کشاورزی آمل از کشت سبزی و صیفی ارگانیک در 350 هکتار اراضی کشاورزی با ارتفاع 1800 متری در منطقه نمارستاق این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، سید حسین اسلامی از کشت سبزی و صیفی ارگانیک در ۳۵۰ هکتار اراضی کشاورزی با ارتفاع یک هزار و ۸۰۰ متری از سطح دریا در منطقه نمارستاق شهرستان آمل خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن سبزی در این منطقه تولید و روانه بازار می شود، افزود: کشت این محصول، زمینه اشتغال ۵۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر را بصورت غیر مستقیم فراهم می کند.

اسلامی اظهار کرد: سالانه کشاورزان این شهرستان اقدام به کشت انواع محصولات پاییزه می‌کنند که امسال سطح زیرکشت سبزیجات برگی و ریشه ای به ۳ هزار هکتار می رسد.

وی تصریح کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی در عرصه پهنه‌بندی حضور مستمر داشته و بر کاشت، داشت و برداشت و برگزاری کلاس های آموزشی ترویجی و مهارتی و افزایش دانش و آگاهی فراگیران بخش کشاورزی نظارت دارند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: پیش‎بینی می‌شود امسال ۵۵ هزار تن انواع سبزیجات برگی و ریشه ای در این شهرستان تولید شود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا