گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

واگذاری اراضی پرورش میگو طبق دستورالعمل‌های قانونی ابلاغی باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تاکید کرد: واگذاری اراضی پرورش میگو در هرمزگان در قالب شرکت شهرکهای شیلاتی به افراد واجد شرایط، دارای توان مالی، توان فنی و طبق دستورالعمل های قانونی ابلاغی باشد تا شاهد به ثمر نشستن هرچه سریع‌تر سرمایه گذاری‌های در این حوزه باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری شامگاه امشب در جلسه ویژه بررسی مسائل و مشکلات بخش آبزی پروری استان هرمزگان اظهار داشت: آبزی پروری به ویژه پرورش میگو با توجه به درآمدهای مناسب ارزی حاصل از آن می تواند جایگزین مناسبی بجای درآمد های نفتی در شرایط تحریم باشد.

وی افزود: غرب و شرق هرمزگان در زمینه اجرای طرح‌های آبزی پروری پتانسیل‌های مناسبی برخوردار هستند که شکوفایی این ظرفیت‌ها نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری با رفع موانع پیش روی فعالان این حوزه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: پرورش ماهی در قفس قابلیت دیگر هرمزگان در کنار پرورش میگو است که می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و افزایش تولید استان ایفا نماید.

حیدری همچنین تاکید کرد: واگذاری اراضی پرورش میگو در هرمزگان در قالب شرکت شهرکهای شیلاتی به افراد واجد شرایط، دارای توان مالی، توان فنی و طبق دستورالعمل‌های قانونی ابلاغی باشد تا شاهد به ثمر نشستن هرچه سریع‌تر سرمایه‌گذاری ها در این حوزه باشیم.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری فارس
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا