گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

صادرات بیش از ۵۰۰ تن انواع محصول کشاورزی

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از صادرات ۵۱۸ تن محصول کشاورزی توسط تشکل های بخش کشاورزی این استان طی سال گذشته خبر داد.

مجید مسلمی راد در گفتگو با خبرنگار ایانا در همدان تصریح کرد:صادرات یکی از اولویت های اصلی و مهم در سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی بشمار می آید که در این راستا محصولات کشاورزی به دلیل مزیت رقابتی بالایی که دارند برای مقاصد صادراتی دارای اهمیت هستند.

وی ادامه داد: صادرات محصولات کشاورزی می تواند ارز آوری خوبی برای کشور داشته باشد بنابراین تشکل های بخش کشاورزی همدان با بهره گیری از ظرفیت های صادرات در این عرصه وارد شده اند.

وی گفت :یکی از محصولات مهم استان همدان و بخصوص شهرستان ملایر کشمش است که در دنیا شناخته شده و دارای جذابیت برای واردات توسط دیگر کشورها است.

مدیر تعاون روستایی استان همدان افزود: سال گذشته ۵۱۸ تن کشمش توسط  شرکت تعاونی باغداران ملایر به اوکراین صادر شد که موفقیتی قابل توجه برای تشکل های بخش کشاورزی استان همدان است.

وی گفت: امسال نیز برنامه ریزی برای صادرات محصولات کشاورزی با در نظر گرفتن ظرفیت های صادراتی این بخش در استات همدان انجام شده و امید است شاهد افزایش میزان صادرات در این بخش توسط تشکل ها باشیم.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا