گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

بزرگترین تولیدکننده شکر جهان محدودیت‌های صادراتی خود را تمدید کرد

رویترز با استناد به اطلاعیه دولت هند گزارش داد که این کشور که بزرگترین تولیدکننده شکر در جهان محسوب می‌شود، ممنوعیت صادرات این محصول را یک سال دیگر تا اکتبر ۲۰۲۳ تمدید کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رویترز با استناد به اطلاعیه دولت هند گزارش داد که این کشور که بزرگترین تولیدکننده شکر در جهان محسوب می‌شود، ممنوعیت صادرات این محصول را یک سال دیگر تا اکتبر ۲۰۲۳ تمدید کرده است.

در اطلاعیه اداره کل تجارت خارجی (DGFT) هند که روز جمعه منتشر شد، آمده است: محدودیت صادرات شکر (شکر خام، تصفیه شده و سفید) از ۳۱ اکتبر ۲۰۲۲ تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۳ یا تا سفارشات بعدی که هر کدام زودتر باشد، تمدید می‌شود. سایر شرایط بدون تغییر باقی خواهند ماند.

در ماه مه، دهلی نو صادرات شکر را تا پایان ماه جاری میلادی برای مقابله با افزایش قیمت‌های داخلی که به دنبال صادرات بی‌سابقه این محصول انجام شد، محدود کرد.

این اقدام محدودکننده که برای اولین بار در ۶ سال گذشته اعمال شده بود، صادرات را به ۱۰ میلیون تن محدود کرد.

طبق گزارش ها، صادرات شکر هند تا ماه مه در سال بازاریابی جاری ۲۰۲۱-۲۲ که منتهی به سپتامبر می‌شود، ۵۷ درصد افزایش یافت و به ۸.۶ میلیون تن رسید.

پیش از این در ماه جاری میلادی، مقامات دولتی و صنعتی هند پیش بینی کرده بودند این کشور که دومین صادرکننده بزرگ پس از برزیل محسوب می‌شود، در سال ۲۰۲۲ محصول بی‌سابقه‌ای تولید کند که این امر می‌تواند صادرات شکر هند را تا ۸ میلیون تن برساند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری تسنیم
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا