گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

پرداخت تسهیلات برای احداث گلخانه

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: اعتبارات مناسبی برای بخش کشاورزی استان در نظر گرفته شده و هیچ‌گونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات به واحدهای گلخانه‌ای وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا نوری ظهر امروز در جلسه کارگروه استانی تولید محصولات گلخانه‌ای و گیاهان دارویی در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: بدون محدودیت خاص تسهیلات لازم برای احداث گلخانه اعطاء می‌شود.

وی افزود: اعتبارات مناسبی برای بخش کشاورزی استان در نظر گرفته شده و هیچ‌گونه محدودیتی در پرداخت تسهیلات به بهره‌برداران بخش کشاورزی استان و به‌خصوص آنان که متقاضیان گسترش واحدهای گلخانه‌ای وجود ندارد.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: تعداد پرونده‌هایی که درخصوص اجرای واحدهای گلخانه‌ای به بانک کشاورزی استان معرفی شده بودند جمعا  ۱۴۴ پرونده بود که برای تعداد ۶۸ واحد گلخانه‌ای که مشکل قانونی نداشتند اعتباری بالغ بر۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: تاکنون برای تعداد ۵۱ واحد گلخانه‌ای از محل تبصره ۱۸ و از محل اشتغال پایدار روستایی نیز به مساحت ۱۰ هکتار برای واحدهای گلخانه‌ای تسهیلات پرداخت شده است.

رضایی گفت: کشت و صنعت مغان و پارس نیز برای احداث ۳۰ هکتار واحد گلخانه‌ای طرحی را به این بانک ارائه داده‌اند که کلیات پرداخت تسهیلات به این واحدها نیز تصویب شده و در اسرع وقت نسبت به پرداخت تسهیلات به آنها اقدام می‌شود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری فارس
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا