گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

امروز مهمترین اولویت کشاورزی کرمانشاه توسعه گلخانه هاست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در آیین افتتاح گلخانه محمد رضا پناهی گفت: فعالیت های بسیار مناسبی در گلخانه مورد بازدید صورت گرفته است و شهرستان صحنه این توانمندی را دارد که به قطب گلخانه استان و حتی کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه،در پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ،معاون تولیدات دامی و مسئول امور شهرستانها، فرماندار شهرستان صحنه،مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان و سایر مقامات محلی گلخانه نیم هکتاری محمد رضا پناهی واقع در روستای جامیشان بخش دینور صحنه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، با تشریح برنامه های سازمان در امر توسعه گلخانه ها گفت: امروز مهمترین اولویت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه توسعه گلخانه هاست و در این راستا آمادگی داریم موانع و مشکلات سرمایه گذاران را پیگیری و مرتفع کنیم.

حاتمی ادامه داد: موضوع تولید و مدیریت آن و در عین حال تولید محصول سالم ، بسته بندی و بازاریابی محصولات و تدوین زنجیره های تولید از جمله فاکتورهایی است که در برنامه ۳ ساله سازمان دیده شده است و پیگیر تحقق آنها خواهیم بود.

به گزارش ایانا، این پروژه ، با ۲۷۵۰۰میلیون ریال سرمایه گذاری شامل؛ ۶۰۰۰ میلیون ریال سهم آورده متقاضی و ۲۱۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی  و ۵ نفر اشتغالزایی، صبح امروز ۱۶ بهمن ماه ۹۸ توسط رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و سایر مقامات استانی و محلی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا