گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

مقبره شیخ محمود شبستری میزبان نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی

معاون صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در مقبره شیخ محمود شبستری به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله فجر در شهرستان شبستر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد به آفرین ظهر امروز ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه باهدف به نمایش گذاشتن آخرین تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی هنرمندان شهرستان شبستر و ایجاد بستری برای مواجهه بی‌واسطه مخاطبان با آثار صنایع‌دستی و ارتباط با هنرمندان برگزار می‌شود.

به آفرین با بین اینکه باید در راستای معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی شهرستان‌ها و ورود صنایع‌دستی به زندگی مردم باید تلاش کنیم، افزود: نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی بهترین فضا و فرصت، به‌منظور تحقق این هدف هستند.

او با بیان اینکه نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شبستر به این بهانه و به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله فجر برگزار می‌شود، ادامه داد: آثار صنایع‌دستی هنرمندان در رشته‌های حکاکی روی فلز، قلم‌زنی روی فلز، ظریف‌کاری چوب، نقاشی روی چرم و سفال، سفالگری، میناکاری روی سفال، منبت و معرق چوب، سراجی سنتی و تولیدات چرمی دست‌دوز به نمایش گذاشته خواهد شد.

معاون صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شبستر از ۱۲ الی ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۹ در محل مقبره فرهنگی هنری شیخ محمود شبستری جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا