گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

فعالیت ۱۰۱ خانه بوم گردی فعال در استان زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان، از فعالیت ۱۰۱ خانه بوم گردی فعال در استان زنجان خبر داد و گفت: تعداد زیادی پروژه بوم گردی هم در دست بررسی است.

امیر ارجمند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه میراث فرهنگی استان زنجان پایش لازم از خانه‌های بوم گردی را انجام داده است، گفت: بر اساس آخرین آمار در استان زنجان ۱۰۱ خانه بوم گردی وجود دارد.

وی با بیان اینکه زنجان یکی از استان‌هایی است که زیرساخت لازم برای جذب گردشگر را دارد، اظهار کرد: طی چند سال گذشته ورود گردشگر داخلی و خارجی به استان خوب است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان، تأکید کرد: با احداث خانه‌های بوم‌گردی اشتغال خوبی برای افراد زیادی در استان زنجان ایجاد می‌شود و رونق اقتصادی را به دنبال دارد.

ارجمند ابراز کرد: شهرستان‌های خدابنده، ابهر و ا یجر ود و طارم بیشترین فراوانی خانه‌های بوم گردی در استان زنجان را دارند.

وی بر توسعه خانه‌های بوم گردی در استان زنجان تاکید کرد و افزود: راه‌اندازی خانه‌های بوم گردی یکی از مهم‌ترین رویکردها و برنامه‌های میراث فرهنگی است و در استان به این مهم بیشتر توجه می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان، گفت: استان زنجان بیشترین گردشگران داخلی را از استان‌های تهران، البرز، آذربایجان شرقی دارد و این می‌طلبد به توسعه خانه‌های بوم گردی بیشتر توجه شود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا