گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

نرخ عمده فروشی انواع میوه و تره بار اعلام شد/ سیب ۸ هزار تومان + جدول

درحالی که سیب درختی در سال جاری به میزان زیادی تولید شده است و باید مازاد آن صادر شود، این محصول در میدان مرکزی و به‌صورت عمده‌فروشی ۴ تا ۸هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم قیمت عمده‌فروشی انواع میوه و تره‌بار در میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر تهران اعلام شد؛ این نرخ‌ها ملاک قیمت‌گذاری انواع میوه و صیفی در سطح ظهر است و خرده‌فروشان می توانند محصولات خود را حداکثر با ۳۰ درصد افزایش قیمت نسبت به این نرخ‌ها به فروش برسانند.

بر این اساس قیمت هر کیلوگرم انار ۵ تا ۹هزار تومان، انار دماوندی ۷ تا ۱۱هزار تومان،  پرتقال تامسون شمال ۲ تا ۴هزار و ۷۸۰ تومان، پرتقال رسمی جنوب ۴ تا ۶هزار تومان، پرتقال ناول جنوب ۷ تا ۹هزار تومان، نارنگی انشو ۳هزار و ۵۰۰ تومان تا ۶هزار تومان و نارنگی یافا ۲هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵هزار تومان به فروش می‌رسد.

هر کیلوگرم سیب لبنانی زرد ۳هزار و ۵۰۰ تومان تا ۸هزار تومان و سیب قرمز لبنانی با توجه به درجه کیفی آن ۳هزار تومان تا ۷هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد؛ سیب درختی در حالی به این قیمت‌ها به‌صورت عمده خرید و فروش می‌شود و گران به دست مردم می‌رسد که میزان تولید این محصول در سال جاری بالاست و برای جلوگیری از ضرر و زیان تولید‌کنندگان، مازاد این محصول باید صادر شود.

قیمت هر کیلوگرم پیاز زرد ۲هزار و ۲۰۰ تومان تا ۳هزار و ۷۰۰ تومان، پیاز قرمز ۳هزار و ۵۰۰ تا ۶هزار تومان، سیب‌زمینی هزار و ۷۰۰ تا ۳هزار و ۷۰۰ تومان، سبزی جور ۲ تا ۴هزار تومان و سبزی‌خوردن ۳ تا ۵هزار تومان به فروشمی‌رسد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری تسنیم
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا