گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

پرورش ماهیان زینتی با تخصیص ۱۵میلیارد ریال اعتبار در محلات

تخصیص ۱۵میلیارد ریال اعتبار برای احداث شهرک پرورش ماهیان زینتی محلات

احمد رضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه احداث نخستین شهرک تولید و پرورش ماهیان زینتی کشور در شهرستان محلات تخصیص پیدا کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محلات ادامه داد: احداث نخستین شهرک پرورش ماهیان زینتی کشور در محلات، با صرف اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی مصوب شد که سه میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده و هزینه شده است.

وی بیان کرد: اخیرا ۱.۵ میلیارد تومان تخصیص اعتبار جدید برای این طرح اشتغالزا اعلام شده است و سعی می شود بتوان با این اعتبار کار تامین برق، تاسیسات و … این پروژه را انجام داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محلات خاطر نشان کرد: این طرح از سال ۹۴ در زمینی به مساحت ۱۷ هکتار در شهرستان محلات آغاز شده و هم اکنون در حال ساخت است.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر این پروژه از ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و عملیات شبکه برق، گاز و آب آن تا پایان سال به اتمام می رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محلات عنوان کرد: در این شهرک ۲۴ واحد پرورش ماهیان زینتی با ظرفیت تولید ۱۰ میلیون قطعه ماهی راه اندازی می شود.

پرورش ماهی زینتی در شهرستان محلات

وی ابراز داشت: یکی از دلایل کند پیش رفتن احداث این طرح تاکنون تخصیص پیدا نکردن به موقع اعتبارات بوده است که در صورت تامین منابع مالی به زودی به بهره برداری می رسد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاري مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا