گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

روستا بازار در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه ایجاد می‌شود

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه، ایجاد روستا بازار در تمام شهرستان‌های استان تا پایان امسال را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار تعاون روستایی ذکر کرد و گفت: حمایت از تولید کننده‌، حذف واسطه‌ها و ارزان بودن قیمت محصولات تولیدی از مهمترین اهداف و مزایای ایجاد روستا بازار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ایرج صفایی عصر چهارشنبه در نشست با فرماندار روانسر افزود: سال گذشته اولین روستا بازار استان در شهرستان صحنه ایجاد شد و تا چند ماه آینده نیز در شهرستان های کرمانشاه ، اسلام آباد غرب، جوانرود، پاوه و روانسر نیز ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه در بقیه شهرستان های استان نیز تا پایان سال جاری روستا بازار ایجاد می شود تصریح کرد: این بازار محلی برای عرضه محصولات روستاییان به صورت مستقیم به بازار مصرف و ایجاد اشتغال برای آنان است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه ادامه داد: تعاون روستایی در شهرستان های استان زیرساخت های خوبی دارد که در حال حاضر از آنها استفاده مطلوب و بهینه ای نمی شود.

وی اظهار داشت: به دلیل واگذاری بعضی از خدمات این سازمان به سایر سازمان ها، بسیاری از زیرساخت های تعاون روستایی بدون استفاده و راکد شده است.

فرماندار شهرستان روانسر نیز در این نشست گفت: تعاون روستایی در تحقق شعار سال جاری نقش بسزایی دارد و ضرورت دارد فعالیت های این سازمان در این شهرستان گسترش یابد.

«سعدی مصطفی‌زاده» افزود: وجود شرکت‌های تعاونی در روستاها باعث افزایش تولید و کسب درآمد می شود و باید فعالیت تعاونی هایی که کمرنگ شده با حمایت بیشتر رونق بگیرد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های کشاورزی شهرستان روانسر در جهت توسعه بخش کشاورزی و توانمندسازی تشکل‌های روستایی و کشاورزی شهرستان تلاش خواهیم کرد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایرنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا