گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

تنوع بخشی به محصولات شیلاتی و تولید فرآورده‌های آبزیان

برنامه گفتگوی علمی، بیست و سوم اسفند ماه با حضور کارشناسان به بررسی موضوع " تنوع بخشی به محصولات شیلاتی و تولید فرآورده‌های آبزیان" می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو، گفتگوی علمی کاری از این شبکه رادیویی با هدف طرح مبانی علمی و راهکارهای عملیاتی کلان برنامه‌های پنج ساله در حوزه علم و فناوری است.

این برنامه‌ که با هدف طرح مبانی و مباحث مختلف علمی از شبکه رادیویی گفت‌و گو پخش می‌شود، بیست و سوم اسفند ماه با حضور کارشناسان به موضوع” تنوع بخشی به محصولات شیلاتی و تولید فرآورده‌های آبزیان ” می‌پردازد.

مسئله اساسی برآوردن نیاز رو به گسترش جمعیت جهان به مواد غذایی، بالابردن سرانه مصرف و همچنین نیاز به کسب درآمد، ایجاد اشتغال و سایر عوامل، منجر به رشد و توسعه فناوری‌های صنایع شیلاتی و به ویژه عمل آوری محصولات شیلاتی شده است. به طوری که فناوری فرآورده‌های دریایی به یکی از بهترین و بزرگترین منابع کسب درآمد بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است.

در کشور ما متاسفانه تکنولوژِی عمل آوری و فرآوری آبزیان دریایی و آبزیان پرورشی در سطح محدود و پایینی قرار داد. بالا بردن دانش فنی و کاربرد تکنولوژی‌های پیشرفته بسته بندی و عمل آوری آبزیان جهت بهبود کیفی وکمی این صنعت یکی از ضروریات در شرایط فعلی جامعه می‌باشد.

دکتر یزدان مرادی (محقق و عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور)، دکتر عیسی گلشاهی(مدیر کل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران)، مهندس امیر آقابابایی (معاون اتحادیه تولید و تجارت آبزیان) و مهندس مرتضی حراجی(تولیدکننده و پرورش دهنده آبزیان) مهمانان برنامه امشب گفتگوی علمی می‌باشند.

برنامه گفتگوی علمی که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت و گو می‌شود، تلاش ویژه‌ای در مطرح نمودن موضوعات مختلف علمی و تجزیه و تحلیل این مباحث دارد.

شبکه رادیویی گفت‌وگو از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن‌ ایرانصدا و تارنمای شبکه به آدرس www.radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا