گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

راه اندازی پایانه صادراتی محصولات شیلاتی در مازندران

احمد حسین زادگان در دیدار با رییس شیلات کشور در ساری یکی از اولویت‌های اصلی مازندران را کشاورزی اعلام کرد و گفت: شیلات در شمار مهمترین زیربخش‌های کشاورزی قرار دارد.

استاندار مازندران افزود: با همه محدودیت‌های اعتباری موجود، طرح‌های زیر بنایی و اساسی و نیز محرک برای حوزه کشاورزی و زیربخش‌های آن در استان با هدف افزایش کمی و کیفی این بخش مانند مجموعه قزل آلای spf تنکابن، مجموعه شهید رجایی در حوزه‌های مختلف کشاورزی به ویژه شیلاتی، صید در اعماق دریا، اجرای پرورش میگو در شهرستان بهشهر، پرورش ماهی در قفس، پرورش ماهیان خاویاری و … برخی از اقدامات انجام شده در حوزه شیلات و آبزی پروری است.
حسین زادگان، راه اندازی پایانه صادراتی محصولات شیلاتی امسال در مازندران را یک اقدام اساسی در توسعه صادرات پایدار حوزه شیلات کشور و یک سرمایه ملی برشمرد و گفت: اقدامات اساسی و زیر بنایی برای راه اندازی و توسعه شهرک‌های دامپروری و کشاورزی استان در دستورکار قرار دارد.
نبی الله خون میرزایی رییس شیلات کشور هم به نمایندگی از وزیر جهاد کشاورزی از استاندار مازندران به دلیل اقدامات موثر در توسعه فعالیت‌های شیلاتی و ارتقا صنعت پرورش ماهیان خاویاری با اهدا لوح تقدیر تجلیل بعمل آورد و روند افزایشی در استان را نسبت به سال‌های قبل مثبت اعلام  کرد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا