گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

سیر صعودی تولید کالاهای اساسی در سال ۱۴۰۰

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه امسال سیر تولید محصولات زراعی روند صعودی داشته است گفت: برای سال آینده تولید شکر، پنبه، جو و گیاهان علوفه‌ای افزایش خواهد یافت.

به گزارش روز دوشنبه وزارت جهاد کشاورزی، «جواد وفابخش»  اظهارداشت: در حوزه محصولات استراتژیک در سال‌های گذشته با سرکوب قیمتی محصولات اساسی رو به رو بودیم اما امسال سیر تولید روند صعودی داشته و برای سال آینده افزایش تولید شکر، پنبه، جو و گیاهان علوفه‌ای را خواهیم داشت.

معاون امور زراعی وزارت جهاد کشاورزی افزود: طبق گزارش های رسیده از استان‌های شرقی، در این استان‌ها شاهد زمستان خشک و گرم هستیم که امیدواریم با تمهیدات وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو این استان‌ها از چالش موجود عبور کنند.

وفابخش گفت: در صورت بارندگی با پراکندگی مناسب در فروردین و اردیبهشت ماه، مزارع غلات از شرایط خوبی برخوردار خواهند شد.

وی درباره یارانه بذر افزود: امسال اعتبارات خوبی برای یارانه بذر تخصیص داده شد و تمام مطالبات یارانه بذر سال ۹۸ به اتمام رسید و حواله بخشی از یارانه سال ۹۹ هم به استان‌ها ارسال شد.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی درخصوص شبکه مراقبت ایام تعطیل افزود: باید شبکه مراقبت ایام تعطیل به منظور نظارت میدانی تشکیل شود تا مانند هر سال مشکلی در تولید وجود نداشته باشد.

به گزارش ایرنا،  وزارت جهاد کشاورزی به منظور تامین نیاز کشور و حمایت از تولیدکنندگان، امسال حمایت از تولید بذر را در دستور کار خود قرار داده است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایرنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا