گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

نقش شبکه دامپزشکی در جهش تولیدات دامی

مجموعه اقدامات شبکه دامپزشکی علیرغم تشدید تحریم ها می تواند ضمن کمک به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، بستر مناسبی را به منظور جهش تولید در سال 99 فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، فراشه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: اقدامات دامپزشکی در این شهرستان شامل انجام واکسیناسیون دام سبک و سنگین، مراقبت های بیماری های بروسلوز، سل، شاربن، تب برفکی  و هاری، سم پاشی بدن و جایگاه دام ها، نظارت بر انواع فرآورده های خام دامی و رستوران ها، کبابی ها، کارخانجات خوراک دام، نظارت و سرکشی به مرغداری ها و دامداری ها و… است  و این امور از جمله مواردی است که در سال جاری می تواند نقش مهمی در جهش تولیدات دامی داشته باشد .

وی تصریح کرد: تمامی اقدامات دامپزشکی منجر به صحت و سلامت دام های شهرستان و افزایش تولید محصولات دامی و کمک به پیشبرد چرخه اقتصاد شهرستان و استان می شود.

فراشه در پایان اظهار کرد: با تلاش همکاران  شبکه دامپزشکی در بخش دولتی و خصوصی، تولیدکنندگان و سایر دست اندرکاران، شاهد افزایش تولید و توسعه کمی و کیفی خدمات دامپزشکی در سال جهش تولید خواهیم بود  این هدف با تلاش این عزیزان محقق خواهد شد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا