گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

نمایشگاه صنایع دستی در کرج برگزار شد

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان البرز از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در کرج خبر داد که به صورت رایگان در اختیار هنرمندان صنایع دستی قرار داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عبادی ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این نمایشگاه در قالب هماهنگی با مجموعه بخش خصوصی و به مناسبت در پیش داشتن روز مادر و زن در کرج برگزار شده است.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی استان البرز در قالب تفاهم نامه با بخش خصوصی اقدام به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کرده است، گفت: فضای گالری توسط بخش خصوصی در اختیار ۱۰ هنرمند صنایع دستی استان البرز قرار داده شده تا آثار خود را عرضه کنند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان البرز افزود: زمان برگزاری این نمایشگاه از امروز آغاز و تا ۲۹ بهمن ماه پذیرای بازدید عموم است.

عبادی تاکید کرد: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان البرز در رشته‌های سفال سنتی لعابدار، زیورآلات سنتی، نقاشی زیرلعابی، قلم زنی، تذهیب، نساجی، سوخت نگاری روی چوب، احجام چوبی و معرق چوب نمایش داده می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در برگزاری این نمایشگاه صنایع دستی، تاکید کرد: مقرر شده تا این همکاری‌ها ادامه دار باشد، از طرفی با توجه به برگزاری نمایشگاه به مناسبت روز زن مقرر شد تا بیشتر از توان بانوان هنرمند برای حضور در این نمایشگاه استفاده شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان البرز با بیان اینکه در این نمایشگاه سعی شده تا از تولیدات صنایع دستی که می‌تواند در زمینه تلفیق با مبلمان، تزئینات داخلی و دکوراسیون کاربرد داشته و هم راستا با محصولات مجموعه بخش خصوصی هارمونی در محل برگزاری نمایشگاه باشد نمایش داده شود.

عبادی با بیان اینکه در نظر داریم در این راستا همکاری‌های بیشتری با بخش خصوصی داشته باشیم، عنوان کرد: بحث عرضه تولیدات صنایع دستی در سطح فروشگاه‌های بخش خصوصی مهم است و در ادامه امیدواریم هرچه زودتر بازارچه و فروشگاه دائمی صنایع دستی در استان البرز ایجاد شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با تعامل انجام شده این فضای نمایشگاهی به صورت رایگان در اختیار هنرمندان صنایع دستی قرار داده شده است، گفت: هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه صنایع دستی علاوه بر نمایش آثار خود بحث فروش محصولات را نیز خواهند داشت بدون اینکه درصدی از فروش خود را به بخش خصوصی محل برگزاری نمایشگاه پرداخت کنند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا