گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

ظرفیت های گردشگری و اقتصادی شهرها و روستاهای قزوین شناسایی شود

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت:با شناسایی و استفاده از ظرفیت گردشگری و اقتصادی شهرها و روستاهای استان می توانیم منابع درآمدی برای اجرای طرحهای عمرانی شهرداری ها ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری در ادامه بازدیدهای میدانی از وضعیت شهرهای استان روز سه شنبه از شهر سیردان بازدید کرد و با اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان واحدهای شهرداری گفتگو کرد.

دراین نشست صمیمانه که به منظور بحث و بررسی پیرامون مسائل شهری و عمرانی صورت گرفت، صالحی گفت: در شرایطی که منابع اعتباری کاهش یافته و محدود شده کار در شهرداری سخت است اما باید با تدبیر و خلاقیت زمینه های شناسایی ظرفیت های مناطق را مهیا کنیم.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری تصریح کرد: در بسیاری از نقاط روستایی و دور افتاده ظرفیت های اقتصادی و گردشگری وجود دارد که از آن غفلت کرده ایم و با یک نگاه دقیق و جذب سرمایه گذاران محلی و نیز مشارکت خود مردم قادریم بخشی از آنها را فعال کنیم.

صالحی تصریح کرئ: اقدامات و فعالیت های عمرانی و فرهنگی انجام شده در شهر سیردان نسبت به گذشته بهتر شد و ما هم در حد توان خود برای پیگیری مشکلات شهری از قبیل فرسودگی ماشین آلات، آسفالت معابر، کمبود منابع مالی همکاری خواهیم کرد.

در این جلسه پس از ارایه گزارشی توسط شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و بیان مشکلات حوزه مدیریت شهری تصمیمات لازم برای  پیگیری و حل آنها اتخاذ شد.

در ادامه مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های در حال اجرا در این شهر بازدید کردند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا