گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی استان کرمان در رفسنجان

دبیر هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر استان کرمان گفت: نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی استان کرمان از ۲۹ آبان تا اول آذرماه در رفسنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه ایزدی صبح شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه دستآوردهای زنان روستایی و عشایر استان کرمان در محل فرمانداری رفسنجان اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای رونق تولید و با هدف معرفی جاذبه های فرهنگی میراث ناملموس، آداب و رسوم جاذبه های طبیعی و گردشگری، معرفی کارآفرینان، استارتآپ ها و برقراری ارتباط تجاری بین تولید کننده و مصرف کننده و ایجاد فرصت کار برای روستائیان سراسر استان برگزار می شود.

وی افزود: طرح هایی مانند تولید سبزی، سیفی جات، لبنیات، خوراک، پوشاک، گلیم بافی، قالی بافی و هر چه مدنظر روستائیان است که بتوانند عرضه کنند در این نمایشگاه عرضه می شود و سعی کردیم برای تسهیل کار بانوان روستایی غرفه ها رایگان باشد.

وی تصریح کرد: پخش زنده موسیقی با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازدید از دره راگه، اجرای بازی های بومی محلی در سیاه چادرها، راه اندازی سفره خانه ها، معرفی لباس محلی روستایی و عشایر، محوطه برای بازی کودکان و …از دیگر برنامه هایی است که در حاشیه نمایشگاه تدارک دیده شده است.

ایزدی اضافه کرد: نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی و عشایر استان کرمان از ۲۹ آبان تا اول آذر ماه امسال به مدت سه روزه در محل سالن شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاري مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا