گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته در رویداد مجازی

رویداد معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته با هدف به هم‌رسانی عرضه و تقاضای نوآوری حوزه کشاورزی از ۱۲ تا ۱۴ مرداد ماه به صورت آنلاین و رایگان و به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی صندوق نوآوری وشکوفایی، این رویداد مجازی (وبینار) به منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش بنیان برای رفع چالش‌های این حوزه توسط صندوق نوآوری وشکوفایی، معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار خواهد شد. این رودیاد فرصتی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه این حوزه با حضور واحدهای صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش بنیان و مراکز دانشگاهی است.

بر اساس این گزارش، محورهای رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته شامل نهاده‌های زراعی و دامی، مکانیزاسیون، آبیاری، کود و بذر و سموم کشاورزی است و علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل خریداران عمده حوزه کشاورزی با شرکت‌های دانش بنیان، مذاکرات تجاری B۲B  به صورت آنلاین برگزار می شود.
همچنین حمایت‌های صندوق نوآوری وشکوفایی و نیز معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری از به هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری معرفی و کارگاه‌های معرفی نقش مالکیت فکری و دریافت استانداردها در توسعه محصولات حوزه کشاورزی در حاشیه این رویداد خواهد بود.

شرکت‌های دانش بنیان علاقه‌مند به بهره‌مندی از این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت تقاضا به سامانه غزال به آدرس http://ghazal.inif.ir مراجعه کنند. حضور در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://evnd.co/Fk۴n۳ برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایرنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا