گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

حمایت از صنایع دستی بهترین فرصت برای ایجاد اشتغال در کردستان است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان حمایت از صنایع دستی را بهترین فرصت برای ایجاد اشتغال در این استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل مریوان شامگاه شنبه در مراسم معارفه معاون جدید صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی کردستان، اظهار کرد: صنایع دستی یکی از حوزه‌های تخصصی و اشتغال‌زا در استان کردستان است که خوشبختانه کارشناسان خبره خوبی نیز در این معاونت فعالیت دارند.

وی به اقدامات و تلاش‌های خسرو قاضی زاده سرپرست سابق این معاونت اشاره کرد و اظهار داشت: از تمامی کارشناس این معاونت انتظار می‌رود با فرهاد حامدی بعنوان سرپرست جدید معاونت صنایع دستی همکاری داشته و تمام تلاش خود را برای جبران کاستی‌های بخش خصوصی فعال، انجام دهند.

مریوانی ارتباط اصولی و بیشتر کارکنان صنایع دستی با صنعتگران و ارباب رجوع را مهم برشمرد و افزود: باید صنعتگران و ارباب رجوع یقین پیدا کنند که معاونت صنایع دستی حامی آنها بوده و برای رفع مشکلات آنها به صورت عملی تلاش می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان مشورت و همکاری در پیشبرد اهداف این معاونت را مهم برشمرد و گفت: فرهاد حامدی از نیروهای با سابقه، تلاشگر و دلسوز اداره کل است که انتظار می‌رود با همدلی و همکاری با کارکنان این معاونت و صنعتگران بخش خصوصی، صنایع دستی استان را به جایگاه اصلی خود برساند.

وی ضمن تاکید بر بهره برداری از تمامی ظرفیت‌های در اختیار در راستای کمک به توسعه صنایع دستی در استان کردستان، گفت: حمایت از توسعه صنایع دستی با حمایت مستمر از افراد فعال در این بخش از جمله اولویت‌های اصلی در سال جاری است

در ادامه این جلسه با قرائت و اهدا حکم انتصاب فرهاد حامدی بعنوان سرپرست معاونت صنایع دستی استان از تلاش‌های خسرو قاضی زاده تقدیر شد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا