گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

بچه ماهی عاری از بیماری در مازندران تولید می‌شود

رئیس سازمان شیلات ایران با بیان اینکه مازندران قطب تولید آبزیان است، تولید بچه ماهی عاری از بیماری را از پروژه‌های مهم شیلاتی در استان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، نبی اله خون میرزایی ظهر پنجشنبه در نشست با استاندار مازندران در استانداری با اشاره به قابلیت های مهم شیلاتی استان مازندران، این استان را قطب تولید آبزیان دانست و گفت: ظرفیت های خوبی برای تولید و صادرات محصولات شیلاتی در استان وجود دارد.

وی سرمایه گذاری در حوزه طرح های شیلاتی و آبزیان در استان را مهم برشمرد و گفت: در حال حاضر پروژه های خوبی نظیر تولید بچه ماهی عاری از بیماری در استان مازندران در دست اجرا است.

رئیس سازمان شیلات ایران به پروژه تولید میگو در مازندران اشاره کرد و گفت: صید ماهی کیلکا، پرورش ماهی در قفس و اصلاح نژاد ماهیان از دیگر طرح های در دست اقدام در حوزه شیلات مازندران است.

استاندار مازندران نیز سرمایه گذاری در حوزه تولید آبزیان و ماهیان را در استان مازندران مهم دانست و گفت: پروژه اصلاح نزاد در حوزه شیلات و آبزیان باید در دستور کار قرار گیرد.

احمد حسین زادگان، پایانه صادراتی محصولات شیلاتی را از جمله ظرفیت های استان مازندران خواند و گفت: یک فاز از این پروژه و پایانه در سال جاری افتتاح می شود.

وی همچنین با اظهار اینکه پروژه پرورش میگو در استان مازندران اجرا می شود، گفت: این طرح در اراضی شمال شهرستان بهشهر کلید خواهد خورد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
بازار
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا