گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

راه اندازی ۶بازارچه صنایع دستی در گلستان/خرید اینترنتی افزایش یافت

استاندار گلستان گفت: ۶ بازارچه دائمی صنایع دستی در گلستان می‌تواند به صورت دوره‌ای در اختیار گروه‌های مختلف صنایع دستی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر هادی حق شناس بعد از ظهر شنبه در جلسه صمیمانه با هنرمندان استان گلستان، اظهار کرد: هنرمندان استان باید یک انجمن یا گروهی را تشکیل داده و موضوعات و مشکلات خود را به صورت مستمر پیگیری کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت صنایع دستی می توان در اتاق بازرگانی کمیسیون برای صنایع دستی ایجاد کرد تا مشکلات این گروه و زمینه برای فروش و صادرات محصولات آنها فراهم شود.

حق شناس ادامه داد: همه ادارات، ارگان ها، بانک‌ها و بیمه‌ها اگر می‌خواهند هدیه‌ای به شخصی بدهند باید از صنایع دستی استان استفاده کنند.

استاندار گلستان بیان کرد: روستای عزیزآباد با ۵۰۰ هنرمند می‌تواند به عنوان روستای ملی صنایع دستی مطرح شود.

حق شناس اضافه کرد: چند هفته آینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهمان استان گلستان است و می توان گروهی از هنرمندان جمع شده و مشکلات را احصا و دسته‌بندی کنند تا آن را به وزیر انتقال دهیم.

وی ادامه داد: ۶ بازارچه دائمی صنایع دستی در گلستان می‌تواند به صورت دوره‌ای در اختیار گروه‌های مختلف صنایع دستی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: قبل از کرونا ۱۰ درصد خرید به صورت اینترنتی بود و در ایام کرونا به ۲۰ درصد رسید و افزایش ۱۰۰ درصدی را شاهد بودیم.

حق شناس بیان کرد: فروش اینترنتی زمینه فروش تولیدات را راحت تر خواهد کرد و هر چه به تولید ملی توجه کنیم به نفع اقتصاد است زیرا ۱۰۰ درصد صنایع دستی تولید داخلی است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا