گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

امسال تولیدات کشاورزی کرمانشاه افزایش ۵۰۰ هزار تنی می‌یابد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: امسال افزایش 500 هزار تنی تولیدات بخش کشاورزی استان را در برنامه داریم.

نوربخش حاتمی امروز(۲۷ اردیبهشت) در مراسم تجلیل از فعالین عرصه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، با اشاره به درخشش بخش کشاورزی استان در سال گذشته با وجود تحریم‌ها و مشکلات دیگر، گفت: سال گذشته یکی از پربارترین و موفق‌ترین سال‌ها برای بخش کشاورزی استان بود، به نحوی که شاهد افزایش ۴۰۰ هزار تنی تولیدات بخش کشاورزی استان در سال گذشته بودیم که رشد کم نظیری بود.

حاتمی با بیان اینکه برنامه سه ساله بخش کشاورزی استان در سال گذشته به خوبی عملیاتی شد، گفت: سال گذشته از برنامه توسعه سه ساله استان جلوتر بودیم و امیدواریم امسال و سال آینده هم بتوانیم طبق برنامه پیش رفته و به اهداف طراحی شده دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید، گفت: امسال در کنار تلاش برای تحقق برنامه سه ساله بخش کشاورزی،۳۱ پروژه ویژه برای تحقق شعار جهش تولید در بخش کشاورزی استان طراحی کرده‌ایم که امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها شاهد افزایش ۵۰۰ هزار تنی تولیدات بخش کشاورزی استان باشیم.

وی سپس با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سال گذشته رتبه اول را بین سایر ادارات استان از حیث بهبود فضای کسب و کار کسب کرد، گفت: این امر نشان از تلاش این مجموعه برای تسهیل امور مراجعان خود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در پیشبرد اهداف هر سازمان، گفت: انعکاس خوب فعالیت‌ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های هر سازمان در کنار تنگناها، نقاط ضعف، کمبودها و کاستی های آن سازمان می تواند نقش مهمی در کارکرد بهتر آن مجموعه در آینده داشته باشد.

وحید خسروی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ها می‌توانند فرآیندهای سازمانی را تسهیل کنند، از مدیران خواست تا جایگاه روابط‌عمومی‌ها را ارتقا دهند.

خسروی سپس با ارائه پیشنهاداتی برای بهبود جایگاه روابط‌عمومی‌ها، خواستار معرفی بیشتر چهره‌های موفق بخش کشاورزی استان به جامعه جهت توسعه هر بیشتر بخش کشاورزی استان شد.
در این مراسم از تعدادی از فعالین حوزه روابط عمومی استان در بخش کشاورزی تقدیر شد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا