گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

کرونا مصرف آب در روستاهای اسدآباد را افزایش داد

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد بااشاره به افزایش مصرف اب در روستاهای اسدآباد به دلیل شیوع ویروس کرونا از رفع ۶۵۰ مورد نشتی و شکستگی خطوط آبرسانی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احد احدی ایمان پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی ماهه سال جاری ۳ حلقه چاه عمیق در روستاهای موسی آباد، بادخوره و حسن آباد حفر شد؛ اظهار کرد: همچنین اجرای شبکه داخلی کمک سفلی و چنارعلیا نیز در سال جاری عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی مذکور، اجرای خطوط انتقال در مجتمع‌های آبرسانی النجه گنجه، جنت آباد و چنارعلیا به انجام رسید، عنوان کرد: در حوزه بهره برداری نیز ۹۳ مخزن در راستای افزایش کیفیت آب شستشو شد ضمن اینکه ۳۴۰ متر شبکه آبرسانی نیز در روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد اصلاح شد.

احدی ایمان همچنین به تعویض ۳۴ مورد الکتروپمپ در چاه‌ها و ایستگاههای پمپاژ اشاره و بیان کرد: در سال جاری تعمیر و تعویض ۳۲۸ مورد تابلو برق به همراه رفع ۶۵۰ مورد نشتی و شکستگی عملیاتی شد.

وی در ادامه به ۲۹۰ سرویس آبرسانی سیار دائم و موقت در روستاهای دارای مشکل اشاره کرد و اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۲ ماهه سال جاری ۸۳ انشعاب غیر مجاز کشف و با متخلفین برخورد شد ضمن اینکه تعدادی از این انشعابات نیز تاکنون تبدیل به انشعاب مجاز شده است.

وی در خصوص کیفیت آب شرب مورد استفاده مشترکین در روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد، گفت: در راستای ارتقا سطح کیفی آب در سال جاری ۴ مورد کلریناتور گازی و مایعی جدید نصب شد ضمن اینکه ۱۰۹ کلریناتور نیز تعمیر شد.

احد احدی ایمان همچنین به استفاده از ۶۴۰ کیلوگرم هیپوکلرید و ۲۲۰ کیلوگرم کلر در راستای سالم سازی آب اشاره و بیان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده، هیچ گونه آلودگی شیمیایی و میکروبی در روستاهای تحت پوشش مشاهده نشد و تمامی آب مصرفی سالم و بهداشتی است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد با اشاره به شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: متأسفانه شیوع این بیماری در روستاهای تابعه شهرستان اسدآباد موجب افزایش سطح مصرف آب شرب شده که به همین منظور از مشترکین می‌خواهیم ضمن رعایت اصول و نکات بهداشتی، مصرف بهینه آب را نیز مدنظر داشته باشند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا