گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

توقف فعالیت کارگاه های صنایع دستی در مازندران

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از نظارت مستمر بر کارگاه‌های صنایع دستی در سطح استان خبرداد و گفت: فعالیت کارگاه های صنایع دستی در استان متوقف شد.

حسین ایزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس دستور وزیر و مصوبات قرارگاه پدافند زیستی، و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نظارت مستمر در کارگاه‌های صنایع دستی صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به رعایت ضوابط بهداشتی در این کارگاه‌ها گفت: در استان مازندران بیش از ۵۰ کارگاه فعال صنایع دستی مشغول به فعالیت می‌باشد که بخشی از آنها فعالیت خود را متوقف کردند و تنها کارگاه‌هایی که ضرورت تولید بر اساس مدل مواد اولیه دارند با رعایت ضوابط بهداشتی به فعالیت ادامه خواهند داد.

معاون صنایع دستی مازندران گفت: یکی از فرصت‌های مهم سفر به استان، بازدید گردشگران از کارگاه‌های صنایع دستی بود که در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این موضوع تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

ایزدی ضمن قدردانی از زحمات کارشناسان و رؤسای ادارت شهرستان از نظارت دقیق براین اماکن گفت: قطعاً با همراهی همه ارکان جامعه و به امید خدای متعال از این بحران گذر خواهیم کرد و روزهای خوبی برای هنرمندان صنایع دستی پیش رو خواهد بود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا