امروزه توسعه روزافزون فضای اینترنتی و کاربردهای آن الگوها و ابعاد مختلف زندگی افراد از جمله روشهای خرید کالا را به کلی دگرگون کرده است. افراد هوشمند در هیاهوی زندگی پرمشغله روزمره خود ترجیح می دهند با مدیریت زمان لحظات بیشتری را به خانواده، تفریح، مطالعه، ورزش و علایق شخصی تخصیص دهند تا اینکه در فضای پرتنش و غیرمتمرکز بازارهای سنتی به جستجوی کالای خاص، مورد پسند و ایدهآل خود بپردازند. شرکت بازرگانی استوا مهرسان در سال۱۳۹۷ با اهداف ذیل اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی وچری نمود: ۱- دسترسی آسان به سوغات و صنایع دستی شهرهای مختلف ۲- برندسازی سوغات و صنایع دستی ۳- جایگزینی کالای ایرانی به جای کالای خارجی ۴- جلوگیری از خروج ارز و کمک به صادرات کالای ایرانی ۵- استفاده از پتانسیل های بالقوه مشاغل خانگی و بالفعل نمودن پتانسیل های موجود ۶- تلفیق سنت، هنر و مدرنیته در فضای مجازی و در نهایت برندسازی با هدف تحقق با شعار “هر خانه یک کارخانه” و کمک به عرضه محصولات خانگی در یک فضای امن و دیجیتال با وچری سوغات و صنایع دستی ایران را بشناسید و با خرید از بین آنها از دیگران متمایز شوید…