گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان فراهان افتتاح شد

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان فراهان توسط استاندار مرکزی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هشتمین روز از دهه فجر، سید علی آقازاده، استاندار مرکزی صبح شنبه در سفر به شهرستان فراهان یک بازارچه دائمی صنایع دستی را واقع در مجتمع تفریحی گردشگری کوثر این شهرستان مورد بهره برداری قرار داد.

براساس این گزارش، این بازارچه صنایع دستی در زمینی به وسعت ۱۸۰ متر مربع متشکل از ۱۲ غرفه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای عرضه محصولات هنرمندان این صنایع دستی ایجاد شده و راه اندازی این بازارچه صنایع دستی اشتغال زایی برای ۱۲ نفر را به طور مستقیم به همراه دارد.

این دهمین بازارچه دائمی صنایع دستی در سطح استان می‌باشد که به افتتاح رسیده و دو بازارچه دیگر تا پایان سال در نیمور محلات و شهرستان کمیجان افتتاح خواهد شد.

گفتنی است، همزمان با چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ایران، یک هزار و ۱۹۶ پروژه عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و… در استان مرکزی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که بهره برداری از این طرح‌ها ایجاد ۱۰ هزار شغل را به همراه دارد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا