گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

رشد ۹۵ درصدی توزیع نهاده‌های دامی در فارس

مدیر کل پشتیبانی امور دام فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۶۵ هزارتن ذرت، ۴۰ هزارتن کنجاله سویا و بیش از ۲۳ هزارتن جو بین تولیدکنندگان بخش دام و طیور این استان توزیع شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۹۵ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، رهام رحمانی تصریح کرد: روند ذخیره سازی و توزیع نهاده در ۶ سیلو و انبار بخش خصوصی و یک انبار ملکی با سرعت خوبی در حال انجام است و استان فارس در ماه های پایانی سال جاری و سال آینده مشکلی از لحاظ تامین نهاده نخواهد داشت.

به گفته وی؛ انتخاب انبار و سیلو به گونه ای صورت گرفته که امکان دسترسی بهره برداران در نقاط مختلف استان راحت تر باشد و بتوانند با میزان کرایه پرداختی کمتری نهاده ها را به واحدهای تولیدی خودشان منتقل کنند.

رحمانی افزود: انتظار می رود تشکل ها همکاری لازم را به منظور توزیع مناسب نهاده ها و تسهیل این فرآیند داشته باشند تا بهره برداران با مشکل مواجه نشوند.

مدیر کل پشتیبانی امور دام فارس ابراز کرد: نظارت های بهداشتی بر روند ذخیره سازی و نگهداری نهاده های دامی توسط کارشناسان اداره کنترل کیفی این اداره کل به صورت مستمر انجام می شود.

رحمانی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۱۰هزارتن نهاده های دامی در انبارهای ملکی و استیجاری این اداره کل در استان فارس ذخیره شده و به تدریج بر اساس ضوابط ستاد تنظیم بازار کشور و دستورالعمل های شرکت پشتیبانی امور دام توزیع می شود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا