گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

لزوم تسریع در احداث بازارچه‌های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی

​معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بر لزوم تسریع در برنامه ریزی برای احداث بازارچه های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در مناطق مختلف استان به ویژه شهر بندرعباس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان هرمزگان، ایرج حیدری در کارگروه اقتصادی استان با محوریت احداث بازارچه های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای احداث بازارچه‌های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در مناطق مختلف استان به ویژه شهر بندرعباس با همکاری و هماهنگی فرمانداران، شهرداران، تعاون روستایی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط پیگیری و دنبال شود و به این مهم سرعت عمل داده شود.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده به ویژه از سوی ستاد تنظیم بازار استان و فرمانداران تاکنون شاهد راه‌اندازی بازارچه‌های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در برخی شهرهای استان بوده ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان  در ادامه با بیان اینکه احداث بازارچه های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در بندرعباس به ویژه مناطق کم برخوردار آن، به واسطه گستردگی و جمعیت بالای آن از اهمیت بسزایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در این زمینه فرمانداری شهرستان و شهرداری بندرعباس مسئولیت مهمی برای تحقق آن دارند.

حیدری در پایان تصریح کرد: دسترسی آسان و عرضه مستقیم بدون واسطه محصولات با قیمت مناسب از مهمترین اهداف احداث بازارچه های محلی درمناطق مختلف استان است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا