گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

کسب رتبه دوم در سطح ملی برای سومین سال پیاپی

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد: تعداد 9 نفر از تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی استان به عنوان پیشگامان رونق تولید استان در این مراسم تقدیر شدند .

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، مراسم سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی با تجلیل از ۱۶۶ نفر تولیدکننده برتر ملی با حضور رییس جمهور، مقام عالی، معاونین و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه جشنواره انتخاب و معرفی نمونه های ملی کشاورزی، باعث ایجاد انگیزه و رقابت سالم می گردد، گفت: از اهداف مهم این جشنواره معرفی الگوی عملی و قابل اعتماد در بین تولیدکنندگان، روستاییان و عشایر به منظور الگوبرداری سایر تولیدکنندگان و بهره برداران کشاورزی می باشد.

شراره شیبانی فراهم سازی زمینه مساعد به منظور برقراری ارتباط تولیدکنندگان با مسئولان عالی رتبه کشوری را یکی دیگر از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: به لطف خدا و همت تولیدکنندگان بخش کشاورزی، استان خراسان جنوبی برای سومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه دوم در سطح ملی شد.

وی اظهار داشت: تعداد ۹  نفر از تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی استان به عنوان پیشگامان رونق تولید استان در این مراسم تقدیر شدند .

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا