گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

رونق اقتصادی با تسریع در راه اندازی شهرک های کشاورزی

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی، بر تسریع در فرایند اجرایی و بهره برداری از شهرک گلخانه ای تجر اسلام آباد در جهت اجرای رونق اقتصادی استان کرمانشاه تاکید کرد.

به گزارش ایانا، مهندس علی اشرف منصوری به همراه جمعی از مسئولین استان کرمانشاه در بازدید از شهرک گلخانه ای ۵۰ هکتاری تجر اسلام آباد و بررسی عملکرد سرمایه گذار، خواستار اعمال مدیریت مناسب در جهت اجرای تعهدات و تکمیل پروژه به منظور رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان به ویژه برای ایثارگران منطقه شد. مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی کشور، پس از ارائه آخرین گزارش مطالعات و پیشرفت زیرساخت شهرک های کشاورزی استان توسط مدیر شعبه استانی، تصمیمات لازم جهت تکمیل زیرساخت ها و تسریع در پیشرفت آنها و جذب سرمایه گذاران را اتخاذ کرد.

وی افزود: با راه اندازی این شهرک سالانه ۱۲ هزار تن انواع سبزی و صیفی با هدف صادرات تولید و بیش از ٣٣٠ نفر اشتغال مستقیم  و غیر مستقیم ایجاد خواهد شد.

منصوری در ادامه از شروع عملیات اجرایی شهرک گلخانه ای ٥٠٠ هکتاری قصرشیرین پایاب رودخانه های مرزی استان کرمانشاه خبر داد که مطالعات تفصیلی آن اخیرا اتمام و وارد فاز اجرایی شده است.

گفتنی است؛ در شهرک گلخانه ای تجر اسلام آباد استان کرمانشاه، ۳ پیمانکار در حال ساخت سازه های گلخانه ای هستند و تا شهریور سال آینده به مرور کل شهرک به بهره برداری خواهد رسید.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ايانا
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا