گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

مانور پدافند غیر عامل بخش کشاورزی در استان گلستان برگزار شد

مانور پدافند غیر عامل بخش کشاورزی استان گلستان با موضوع بیماری تب برفکی به میزبانی اداره کل دامپزشکی استان و با حضور مدیران سازمان جهادکشاورزی استان گلستان امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان، محمد تقی رجایی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی و دبیر ستاد پدافند غیر عامل بخش کشاورزی استان گلستان در این مانور گفت: در هفته پدافند غیر عامل امسال این ستاد در بخش کشاورزی برنامه های متنوع همگام با روزشمار پدافند غیر عامل در سطح استان برنامه ریزی و در حال اجرا دارد.

دبیر ستاد پدافند غیر عامل بخش کشاورزی استان گلستان افزود: سه برنامه شاخص و اصلی این ستاد شامل:

۱- مانور پدافند غیر عامل

۲- همایش و کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل

۳- افتتاح متمرکز پروژه های پدافند غیر عامل است.

رجایی خاطرنشان کرد: حضور سازمان جهادکشاورزی استان در نمایشگاه پدافند غیر عامل استان که در گرگان برگزار خواهد شد از برنامه مهم دیگر این ستاد است.

غلامرضا محرابی مدیرکل دامپزشکی استان گلستان در خصوص مانور تب برفکی گفت: با توجه به اینکه باید آمادگی برای مقابله همیشه در بخش های مختلف بویژه دامپزشکی باشد و از آنجاییکه بیماری تب برفکی برای دام خطرناک است ، موضوع مانور را بر این امر قرار دادیم تا تهدیدات و آسیب های این بیماری بررسی و تمهیدات لازم برای مبارزه با آن اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار ایانا،  مانور پدافند غیر عامل تب برفکی با ارتباط زنده ویدئو کنفرانس همزمان با ادارات دامپزشکی سه شهرستان؛ گرگان، گنبد کاووس و مینودشت و همچنین حضور تیم های دامپزشکی در دامداری های آلوده به تب برفکی گزارش شده با انجام عملیات و اقدامات لازم برگزار شد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ايانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا