گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

آغاز گام دوم نظام نوین ترویج در کشور

رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی از آمادگی این موسسه برای اجرای گام دوم نظام نوین ترویج در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایانا، علی اکبر مویدی معاون آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در گردهمایی “دبیران محققان معین” گفت: هم اکنون ساختار پژوهشگر مروجان ارشد و محققان معین مشخص شده و این پژوهشگر مروجان ارشد در یک جایگاه مشخص با سرعت و کیفیت بیشتر می توانند نقش کلیدی خود را در گام دوم اجرای نظام نوین ترویج محکم تر بردارند.

وی افزود: هدف از کنارهم قراردادن تحقیق، آموزش و ترویج در واقع اثربخشی و رساندن منفعت به بهره برداران بخش کشاورزی است.

رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با اشاره به اینکه محققان معین کشور علاوه بر کار پژوهشی، فعالیت اجرایی هم انجام می دهند، تصریح کرد: محل کار واقعی محققان معین کشور در عرصه است.

مویدی با بیان اینکه معاونت علمی و فناوری این موسسه، پشتیبانی علمی شش دفتر تخصصی را بر عهده دارد، گفت: کشاورز باید حضور محققان در عرصه را حس کند و اثربخشی آن را در افزایش تولید و درآمد خود ببیند.

وی ادامه داد: بهترین روش آموزش ترویجی برای کشاورزان، ایجاد سایت های الگویی است؛ محققان در کنار مروجان این سایت‌ها را  ایجاد و هدایت می کنند تا نتایج یافته های جدید برای کشاورزان مشهود باشد.

رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با تأکید بر اینکه این موسسه با سه هدف مشخص، آماده اجرای گام دوم نظام نوین ترویج در کشور است، گفت: عملیاتی کردن پهنه‌ها و مراکز جهاد کشاورزی، پیگیری جدی طرح‌های تحقیقی ترویجی و پیوست آموزشی ترویجی برنامه‌های اجرایی از اهداف این موسسه در گام دوم نظام نوین ترویج است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا