گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی فیداکسپو از ۲۱ تا ۲۳ دی‌ماه در بوستان گفتگو

قائم مقام اتحادیه تعاونی های خوراک دام، طیور و آبزیان کشور گفت: ششمین نمایشکاه بین المللی فیداکسپو به مدت 3 روز (21 تا 23 دی ماه 1400)، از ساعت 10 صبح تا 6 بعداز ظهر در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایانا، مهدی مسعودی قائم مقام اتحادیه تعاونی های خوراک دام، طیور و آبزیان کشور و مجری نمایشگاه بین المللی فیداکسپو، در نشست خبری برگزاری ششمین نمایشگاه خوراک دام فیداکسپو اظهار کرد: فیدکسپو از سال ۹۳ کار خود را با شعار خوراک سالم، دام سالم، غذای سالم شروع کرده است.

وی افزود: ما سعی کردیم تکنولوژی خوراک با کیفیت را در فیداکسپو عرضه کنیم.

مسعودی با اشاره به برگزاری همایش های بین المللی و سمینار در حاشیه نمایشگاه عنوان کرد: امسال ۱۲ عنوان سمینار علمی با موضوعات کیفیت، بهداشت و بهره وری در تولید خوراک و با سخنران های داخلی در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهیم کرد.

مجری نمایشگاه بین المللی فیداکسپو خاطرنشان کرد: این نمایشکاه به مدت ۳ روز (۲۱ تا ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰)، از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعداز ظهر در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار می‌شود، ۷۰ شرکت داخلی در نمایشگاه حضور دارند که برخی از این شرکت ها نمایندگان شرکت های خارجی محسوب می‌شوند و ۲ شرکت روسی به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضو خواهند داشت.

وی افزود: یکی از شرکت های روسی، برای اولین بار جایگزین سویا را در این نمایشگاه عرضه خواهد کرد که از باقلای مصری تهیه شده است و با این محصول مصرف سویا در مرغداری ها حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا