گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

پسته ایران در نمایشگاه جهانی «آنوگا» معرفی می‌شود

دبیرکل انجمن پسته ایران از شرکت این انجمن در نمایشگاه بین‌المللی آنوگا - ۲۰۲۱ شهر کُلن آلمان طی چند روز آینده با هدف معرفی انواع رقم‌ها، مزیت‌ها و جایگاه پسته کشورمان در سطح جهانی خبر داد.

حسین رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مستقر در شهرستان رفسنجان اظهار کرد: نمایشگاه آنوگا از نمایشگاه های معتبر بین المللی مواد غذایی است که هر ۲ سال یکبار در آلمان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال یکصد و دومین سال عمر این نمایشگاه است که از سال ۱۹۱۹ تاکنون هر دو سال یکبار در قاره سبز برگزار شده‌ است گفت: پیش از این، انجمن پسته ایران در پنج دوره این نمایشگاه به عنوان غرفه‌دار شرکت کرده‌بود؛ امسال نیز این امکان استثنایی فراهم آمده تا انجمن در پاویون ایران به معرفی پسته ایران و اعضای انجمن بپردازد.

دبیرکل انجمن پسته ایران افزود: امسال قرار است غرفه های مواد غذایی از بیش از ۱۰۰ کشور جهان در این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۱ مهر به عرضه و معرفی محصولات تولیدی کشور خود بپردازند.

رضایی بیان کرد: غرفه انجمن پسته ایران در پاویون ایران در سالن شماره ۲ این نمایشگاه گشایش خواهد یافت و پذیرای بازدیدکنندگان از سراسر دنیا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ما در این غرفه پرسش‌های بازدیدکنندگان را در مورد پسته ایران پاسخ می دهیم تصریح کرد: ارقام مختلف پسته ایران که بیش از ۴۶ رقم از جمله احمدآقایی، کله قوچی، فندقی، بادامی و … است در این نمایشگاه به نمایش می‌گذاریم.

دبیرکل انجمن پسته ایران خاطرنشان کرد: در این غرفه به معرفی پنج مزیت پسته ایران شامل طعم و مزه بی نظیر پسته ایران، عیار بالا، تنوع ارقام و اندازه ها، قابلیت برشته شدن بیشتر و مزیت رقابت پذیری پسته ایران خواهیم پرداخت.

وی گفت: تمامی سعی ما این است که پسته ایران و اعضای انجمن پسته ایران را به بازدیدکنندگان سایر نقاط جهان معرفی تا از این طریق امکان ارتباط و تعامل تجاری را برقرار کنیم.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایرنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا