گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

تشریح راهکارهای چهارگانه برای ساماندهی بازار نهاده‌های دامی

عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران گفت: با ۴ راهکار می‌توان مشکلات بازار نهاده‌های دامی را برطرف و این بازار را ساماندهی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران، محمد مهدی نهاوندی با اعلام این مطلب اظهار کرد: تامین مستمر و منظم ارز مورد نیاز برای واردات نهاده‌های دامی  با توجه به  ضوابط اعتباری یکی از راهکارها برای ساماندهی بازار نهاده‌های دامی است.

وی افزود: تامین نهاده‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی به صورت تنخواه در مقابل اخذ تعهد ارائه محصول به شبکه‌های توزیع دومین راه حل برای ساماندهی بازار نهاده‌های دام و طیور است.

عضو هیات مدیره اتحادیه واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور ایران تصریح کرد:همچنین برای ساماندهی بازار نهاده‌های دامی لازم است تا  واحد‌های تولیدی که محصول را در قبال نهاده دریافتی تحویل شبکه‌های توزیع نداده اند از سامانه بازارگاه حذف شوند.

این مقام مسوول صنفی از قطع سهمیه واحد‌های تولیدی که نهاده دریافتی دولتی را در بازار آزاد عرضه نموده اند را از دیگر راهکارهای ساماندهی بازار نهاده‌های دامی برشمرد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری فارس
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا