گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

الگوی کشت پاییزه خوزستان چه خواهد شد؟

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: الگوی کشت پاییزه از طرف سازمان جهاد کشاورزی خوزستان مطرح خواهد شد اما باید با توجه به منابع و مصارف آب کشاورزی برای سال زراعی جاری، روی الگوی کشت بررسی‌های لازم انجام و در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

تورج نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کشت پاییزه در سال جاری اظهار کرد: طبق آخرین جلسه شورای کشاورزی استان خوزستان که به ریاست استاندار و حضور اعضای ذی‌ربط برگزار شد، در خصوص الگوی کشت محصولات کشاورزی پاییزه در سال زراعی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ تصمیم بر این شد که سازمان جهاد کشاورزی، سازمان آب و برق و نظام صنفی کشاورزان خوزستان ضمن تشکیل جلسه، نسبت به بررسی کارشناسی و فنی الگوی کشت درخواستی سازمان جهادکشاورزی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه فعلا نتیجه نهایی الگوی کشت پاییزه سال زراعی آینده به تصویب نرسیده است، افزود: الگوی کشت پاییزه از طرف سازمان جهاد کشاورزی خوزستان مطرح خواهد شد اما باید با توجه به منابع و مصارف آب کشاورزی برای سال زراعی جاری، روی الگوی کشت بررسی‌های لازم انجام و در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: نتیجه جلسه مشترک ما، در ستاد مدیریت بحران خوزستان با ریاست استاندار مطرح می‌شود و تصمیم نهایی در خصوص الگوی کشت پاییزه در این جلسه اتخاذ خواهد شد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا