گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

۷۰ درصد مواد اولیه صنایع دستی استان بوشهر بومی است

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: ۷۰ درصد مواد اولیه صنایع دستی استان بوشهر بومی است.

لیلا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صنایع دستی است و صنعت‌گران استان در رشته‌های مختلف در حال تولید هستند.

وی با اشاره به اینکه ورود به عرصه صنایع دستی استان بوشهر نیازمند سرمایه‌گذاری بالایی نیست خاطرنشان کرد: علاوه بر سرمایه چندانی که در این زمینه نیاز نیست، بازگشت سرمایه نیز دارای زمان بسیار کمی است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با اشاره به تأمین مواد اولیه صنایع دستی استان در داخل کشور تصریح کرد: ۷۰ درصد مواد اولیه صنایع دستی بومی است.

وی از ارائه تسهیلات با کارمزد چهار درصد به صنعتگران خبر داد و افزود: استان بوشهر دارای ۱۱ هنر صنعت بومی است و چهار هزار و ۵۰۰ صنعتگر در رشته‌های مختلف صنایع دستی فعال هستند.

رحیمی از پرداخت ۱۰۰ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال تسهیلات صنایع دستی به صنعتگران طی چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: با پرداخت این تسهیلات برای ۸۷۰ نفر اشتغال‌زایی شده است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا