گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

ایده‌های برتر حوزه‌های فنی و مهندسی و کشاورزی حمایت می‌شود

جشنواره ملی امیرکبیر با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۲۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، جشنواره ملی امیرکبیر با هدف حمایت از طرح‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی، شناسایی سازمان‌های حامی از پایان‌نامه‌ها، کاربردی کردن دانش و پژوهش در راستای نیازهای سازمان‌ها و ایجاد پیوند پایدار و نظام‌مند و همکاری مستمر بین دانشگاه و صنعت با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و هنر محورهای این رویداد ملی است و دانشجویان نوآور خلاق و فناور علاقه‌مند باید طرح‌های ارسالی خود را براساس حل مسئله، تقاضا و نیاز جامعه و صنعت تهیه و تدوین کنند.

همچنین پایان‌نامه‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پذیرفته می‌شوند. طرح‌ها و پایان‌نامه‌های منتخب، در سه گروه دانشجویان برتر، اساتید برتر و دانشگاه برتر، در روز ۲۰ دی ماه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی با حمایت از رویدادهای علمی و دانشجویی مختلف، تلاش دارد تا فارغ‌التحصیلان نخبه را تشویق کند تا طرح‌های کاربردی و مبتنی بر تحقیقات فناورانه خود در حوزه صنعت گیاهان دارویی را برای تجاری‌سازی به جامعه عرضه کنند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا