گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

بازارچه فصلی تولیدات کشاورزی ایجاد می شود

فرماندار خمینی‌شهر از پیگیری ایجاد بازارچه‌های فصلی تولیدات کشاورزی شهرستان خبر داد.

علیرضا بصیری، در نشست کارگروه کشاورزی شهرستان با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی و دامداری در ایجاد اشتغال، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید حمایت لازم از کشاورزان را داشته باشند تا افراد شاغل در این بخش بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اهمیت آموزش صحیح به باغداران و کشاورزان در راستای تولید بیشتر محصولات کشاورزی، افزود: آموزش صحیح از جمله موارد مهمی است که منجر به افزایش کیفی و کمی محصولات و به حداقل رساندن خسارت باغ‌داران در مواجهه با آفات می شود.

به گزارش ایسنا، فرماندار خمینی شهر، تصریح کرد: علیرغم زحمات زیادی که قشر کشاورز متحمل می‌شود، اما متاسفانه بهره مالی را دلالان نصیب خود می‌کنند و در این فرایند کشاورز و مصرف کننده متضرر می‌شوند که باعث نارضایتی تولیدکننده و مصرف‌کننده می‌شود.

بصیری گفت: همه مسائل باید در زمان مناسب خود پیگیری شود تا نتیجه نهایی حاصل شود و همه دستگاه‌ها هم باید با همکاری هم سیاست‌ها و خط‌مشی دولت و نظام را دنبال کنند تا مشکلات مردم حل شود.

وی از آغاز پیگیری ایجاد بازارچه‌های فصلی تولیدات کشاورزی شهرستان برای حذف دلالان بازار خبر داد و افزود: با حذف واسطه‌ها علاوه بر کنترل قیمت‌ اجناس، به فرایند اشتغالزایی هم کمک زیادی می‌شود.

فرماندار خمینی شهر از مسئولان خواست تا با بررسی طرح‌های کارشناسی و برطرف کردن موانع، شرایط را برای ایجاد بازارچه‌ی فصلی در اردیبهشت ۱۴۰۰ فراهم کنند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا