گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

آموزش‌های بخش کشاورزی یک پارچه شد/ جدول دوره های آموزشی استانها

مدیرکل دفتر آموزش بهره‌برداران و مشاغل کشاورزی گفت: برای ایجاد وحدت رویه آموزش در بخش کشاورزی با تمام دستگاه های ذی ربط همانگی شده و استانداردهای آموزشی یکسانی در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفت.

مریم طهماسبی مدیرکل دفتر آموزش بهره‌برداران  و مشاغل کشاورزی سازمان تحقیات، آموزش و ترویج کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: از الزامات اصلی برای تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی کشور، انجام آموزش و ترویج کشاورزی است که در دفتر آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تحقیات کشاورزی پیگیری می‌شود.

وی افزود: در این موسسه، آموزش مهارت های کشاورزی را با دو رویکرد دنبال می‌کنیم که شامل بهبود و ارتقا مهارت‌ها و ایجاد مهارت های کشاورزی است.

مدیرکل دفتر آموزش بهره‌برداران  و مشاغل کشاورزی ادامه داد: در حوزه ایجاد مهارت از کمک سازمان  و دستگاه‌های مختلف مانند سازمان فنی و حرفه‌ای، سازمان نظام وظیفه، سازمان نظان مهندسی و دیگر سازمان‌ها،  آموزش‌های لازم را در اختیار کشاورزان و علاقه مندان قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: افراد برای دریافت آموزش های بخش کشاورزی می توانند با توجه به دانش و نیاز، آموزش های مورد نظر را در سامانه اینترنتی آموزش بهره برداران کشاورزی «سابک» یا مراجعه حضوری به سازمان های وزارت جهاد کشاورزی استان‌ها، دریافت کنند.

طهماسبی درباره هزینه‌های این دوره‌های آموزش گفت: دوره های که خارج از وزارت جهاد کشاورزی مانند نظام مهندسی کشاورزی و فنی حرفه ای برگزار می شود، دوره ها با حداقل هزینه برگزار می شود و دوره های آموزشی خود سازمان های وزارت جهاد کشاورزی  با مبالغ ناچیزه و تقریبا رایگان است.

برای مشاهده دوره های آموزشی وزارت جهاد کشاورزی به تفکیک استان اینجا کلیک کنید.

وی گفت: برای ایجاد وحدت رویه آموزش در بخش کشاورزی تمام دستگاه های ذی ربط همانگی شده و  به همین منظور استانداردهای آموزشی در اختیار دستگاه‌ها  قرار گرفته و توافق شده خارج از آن آموزشی انجام نشود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری تسنیم
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا