گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

گسترش روشهای نوین و جدید کشاورزی مستلزم آموزش و تبلیغات است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: نقش آموزش و تبلیغات برای القاء روش‌های نوین و صحیح کشاورزی بی بدیل و انکارناپذیر است و باید در این راستا بیش از پیش تلاش کرد.

محمد فرید سپری روز گذشته  درجلسه کارگروه برنامه آموزش‌های مهارتی سازمان جهاد کشاورزی که در سالن جلسات این سازمان برگزارشد، اظهار کرد: همدلی و تعامل بیشتر مرکز آموزش تحقیقات و ترویج کشاورزی  باعث هم افزایی و اثرگذاری بیشتر آموزش‌ها شده و این مزیتی برای فراگیر شدن آموزش در بخش کشاورزی است.
وی با تاکید بر اینکه آموزش‌ها باید کارایی و اثرگذاری لازم را داشته باشد تصریح کرد: شبکه ترویج کشاورزی شبکه گسترده ای در سطح استان است و این مزیتی برای فراگیر شدن کلیه اموزش‌های بخش کشاورزی  حتی در دور افتاده‌ترین روستاها است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان پیگیری های پس از آموزش را بسیار با اهمیت دانست و افزود: باید به منظور بررسی تاثیرگذاری آموزش ها بر بخش کشاورزی و رفع ابهامات احتمالی، رصد کردن تاثیرپذیری فراگیران امری ضروری می باشد.
سپری استفاده از ظرفیت تشکل‌های بخش کشاورزی و تعاونی ها برای پیشبرد بحث آموزش را  بسیار مفید دانست و تصریح کرد: خوشبختانه شبکه تعاونی به صورت مویرگی در تمام نقاط استان گسترده شده و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا