گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

بسته بندی سالانه ۹ هزار تن ماهی و میگو در جنوب سیستان و بلوچستان

سرپرست گروه پایش صنایع شیلاتی و توسعه بازار آبزیان اداره‌کل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: مجتمع صنایع غذایی «سیمای چابهار»با ظرفیت اسمی تولید سالانه ۹ هزار تن با هدف عمل آوری و بسته‌بندی انواع ماهی و میگو در گواتر دشتیاری با اشتغال بیش‌از ۵۰ نفر در حال فعالیت است.

بهزاد امیری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این مجتمع کار انجماد، عمل آوری و بسته بندی میگوی پرورشی برداشت شده از سایت مجتمع پرورش میگوی شهید «صنعتی» گواتر را انجام می دهد و با ظرفیت ۱۰ تن در یک شیفت فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: کارشناسان گروه پایش صنایع شیلاتی و توسعه بازار آبزیان از مجتمع صنایع غذایی «سیمای چابهار» واقع در ناحیه صنعتی پسابندر (گواتر) بصورت دوره‌ای بازدید و به بررسی روند تولید، موانع و مشکلات این واحدها پرداخته و با ارائه نظرات و پیشنهادات کارشناسی لازم به بهبود وضعیت فعالیت آنها کمک می‌کنند.

سرپرست گروه پایش صنایع شیلاتی و توسعه بازار آبزیان اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: میگوهای پرورشی بسته بندی شده در این شرکت و سایر واحدهای عمل آوری منطقه به بازارهای هدف داخلی و خارجی ارسال می‌شوند.

وی اظهارداشت: امسال ۴۰۸ هکتار میگو در گواتر کشت شده که امیدواریم تا پایان فصل برداشت شاهد عرضه در داخل و صادرات این محصول ارزشمند باشیم.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایرنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا