گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

توسعه سامانه‌های نوین آبیاری ارتقاء بهره‌وری را به‌دنبال دارد

مدیر کل سازمان تعاون روستایی فارس گفت: با اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی شرکت‌های تعاونی تولید و سهامی زراعی استان گام مهمی در ارتقای بهره وری آب کشاورزی و تولید محصولات است.

هدایت اله رحیمی شنبه ۴ مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی متعلق به شرکت‌های تعاونی تولید و سهامی زراعی استان فارس گفت: طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی آبی کشور، گامی مهم در ارتقای بهره‌وری آب در کشاورزی و افزایش تولید محصولات این بخش است.

او با بیان اینکه اجرای طرح سامانه‌های نوین آبیاری نفع اعضای شرکت‌های تعاونی تولید و سهامی زراعی را در پی دارد و تسریع در اجرای دقیق این طرح ضروری است، افزود: ویژگی ممتاز این طرح تقاضا محور بودن آن‌ست و در اجرای آن، اراضی اعضای تشکل‌های کشاورزی در الویت قرار گرفته است.

این مقام مسئول عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد از بهره برداران استان فارس زیر پوشش شرکت‌های تعاونی تولید روستایی و سهامی زراعی استان فارس در اراضی آبی فارس فعالیت دارند که این مهم گامی مفیدو موثر در توسعه و بهبود تولیدات بخش کشاورزی کشور خواهد بود.

مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان فارس بیان کرد: اتحادیه تعاونی تولید شهرستان شیراز با استفاده از سابقه و تجربه مفیدی که در این زمینه دارد می‌تواند بانی خوبی برای همکاری با مدیریت آب و خاک فارس باشد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا