گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

نمایشگاه صنایع دستی اسلامی به صورت مجازی برگزار می‌شود

نمایشگاه مجازی صنایع دستی اسلامی به همت کانون هنر آستان قدس رضوی استان بوشهر از تاریخ ۳ الی ۱۳ تیرماه در شبکه اجتماعی این کانون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت نمایشگاه مجازی صنایع دستی اسلامی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی از نمایش صنایع دستی صنعتگران و هنرمندان بومی استان بوشهر در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های متنوع دیگری نیز به صورت زنده از صفحه فضای مجازی آستان قدس رضوی استان بوشهر پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایرانی‌ترین صنعت، صنعت صنایع دستی است که خوشبختانه در ایران از تنوع بسیار گسترده‌ای برخوردار است افزود: در سال جهش تولید باید از هر ظرفیتی برای افزایش تولیدات تمام ایرانی حمایت کرد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر تصریح کرد: معرفی این محصولات که عمدتاً در خانه‌ها و کارگاه‌های کوچک تولید می‌شود می‌تواند تأثیر بسزایی در اقتصاد خانواده‌های ایرانی و صنعتکاران این عرصه باشد.

وی اظهار داشت: صنایع دستی اسلامی نیز جدای از دیگر صنایع دستی ایران نیست اما به هر حال متناسب با فرهنگ و مناسک دینی و مذهبی ما است.

حجت‌الاسلام جمالی با اشاره به تنوع و زیبایی صنایع دستی استان بوشهر گفت: با توجه به جمعیت نزدیک به دو میلیارد نفری جهان اسلام باید به صادرات به کشورهای اسلامی برای ارزآوری نگاه ویژه و برنامه‌ریزی داشت.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا