گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

بهکندان به جمع روستاهای هدف گردشگری استان همدان افزوده می‌شود

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رزن گفت: روستای بهکندان درگزین قابلیت تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهروز کهیایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جاذبه و ظرفیت‌های گردشگری روستای بهکندان شهرستان درگزین گفت: این روستا قابلیت تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری را دارد.

وی گفت: روستای بهکندان در بخش مرکزی درگزین قرار دارد و با توجه به جاذبه‌های طبیعی و مکانی قابلیت تبدیل شدن به گردشگری روستایی را دارد که در این راستا بازدیدی با بخشدار بخش مرکزی درگزین و رئیس شورای روستا و دهیار «بهکندان» به منظور بررسی وضعیت و پتانسیل‌های این روستا در زمینه گردشگری صورت گرفت.

کهیایی با تاکید بر مشارکت هر چه بیشتر اهالی روستای بهکندان در توسعه و سرمایه گذاری گفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آمادگی دارد در راستای حمایت از سرمایه گذرانی که قصد سرمایه گذاری در بخش گردشگری این روستا را داشته باشند از ظرفیت‌های مختلف برای تبدیل شدن این روستا به روستای گردشگری حمایت‌ها و اقدامات لازم را به انجام رساند.

شهروز کهیایی بابیان اینکه استان همدان هم اکنون دارای ۲۱ روستای هدف گردشگری است، گفت: در صورت تبدیل شدن روستای بهکندان به مقصد گردشگری، این روستا می‌تواند اشتغالزایی و اقتصاد منطقه را شکوفا ساخته و از مشکلات بیکاری این روستا نیز بکاهد.

وی افزود: چشم اندازهای طبیعی و وجود چشمه‌های آب معدنی، قنات دهنه و سد خاکی در این روستا از جمله پتانسیل‌هایی است که باید با همکاری مردم از آنها، به نحو احسن بهره برداری کرد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا